Сторінки

Сторінки

четвер, 2 травня 2024 р.

🔹29 квітня навчальний день для наших першокласників розпочався надзвичайно цікаво: після ранкової зустрічі діти вирушили у мандри пізнавального квесту «Друзі Землі».
🔹Найменші здобувачі освіти отримали лист від нашої планети зі словами вдячності, адже маленькі дослідники дружно та завзято працювали над проєктом «Земля- наш дім, нам жити в нім!». Як багато цікавого та корисного дізнались, зуміли стати справжніми дослідниками, а також зрозуміли, що здоров’я планети Земля залежить від небайдужих людей!
Пригоди очікували наших мандрівників на кожному кроці! Разом із Галиною Іванівною Краєвою діти намагалися допомогти планеті Земля подолати перешкоди та розмежувати погані та хороші вчинки, виконуючи завдання в програмі “Розумники. Smart Kids”.
Разом із Центавриком та Тетяною Анатоліївною Душко учні подорожували космічними просторами, завітали до галактики Чумацький Шлях, розглянули «мешканців» Сонячної системи. Наблизились до Землі та дізнались про материки й океани, про вік нашої планети та її населення.
Ближче познайомились із супутником красуні Землі – Місяцем! "Мистецтво бачити прекрасне!"- з цими словами розпочалася майстерка Ірини Олександрівни Лемехи. Діти побували не лише в театрі тіней, а й за допомогою телурія побачили рух Землі навколо Сонця. Досліджували утворення тіні: які предмети пропускають світло , які не пропускають його. Обговорили різні джерела світла та їх вплив на Землю.
Пригадали, у якому випадку слово земля пишеться з великої літери, а коли з малої. І за допомогою кольорових олівців передали всю красу і багатство нашої Матінки-Землі. Наступна господиня, Тетяна Вікторівна Григорчук, допомогла учням стати дослідниками води. Розв'язання прикладів та задач, пов'язаних з водою, розвинуло в учнів математичні навички, одночасно розширюючи знання про цю надзвичайно важливу речовину. Це не лише стимулювало здобувачів освіти інтелектуально розмірковувати, але й дало можливість зміцнити знання з природничої галузі. Учні мали можливість спостерігати, як вода змінює свій стан під впливом різних чинників. Вони бачили, як вода перетворюється з рідкого стану в газоподібний під час кипіння та випаровування, а потім повертається у рідкий стан при охолодженні. Також першокласники вивчали явище замерзання, коли вода перетворюється на лід за низької температури.
Ці експерименти допомогли дітям краще вивчити властивості води та фізичні явища, які пов'язані з її станами. Наталя Анатоліївна Павлишена досліджувала з учнями, що слово «земля» є багатозначним. Підібрали до нього близькі та протилежні за значенням слова. Утворили прислів‘я та приказки про Батьківщину, пояснили їх значення. Виразно прочитали вірш Платона Воронька «Облітав журавель» та переконалися, що найкраща земля - рідна!
На локації "Цікавинки від хмаринки" учні разом з Аллою Петрівною Кобринською обговорювали глобальні екологічні проблеми людства, з'ясовували, від яких дій людини Земля радіє, а від яких сумує. Досліджували, які предмети в нашому побуті виготовлені з переробленого паперу. Міркували про те, що кожний з нас може зробити, щоб захистити планету. Пригадали цікаві факти про Землю, згадали назви материків та океанів. Усі учасники квесту збагатили свої знання і засвоїли головні правила бережливого ставлення до нашої планети.


🔹Надзвичайно цікавим видався день для учнів 2-х класів. Сьогодні вони мали можливість презентувати науково-дослідницькі проєкти, над якими так плідно працювали протягом усього навчального року.
🔹Учні 2-А класу захистили проєкт «Збережемо нашу планету», протягом якого провели ряд заходів та здобули практичні навички щодо збереження навколишнього середовища.
🔹Творчий колектив 2-Б класу провів цікаву екскурсію вулицями Вінниці та познайомив з людьми, на честь яких названо важливі місця рідного міста.
🔹Разом з 2-В ми занурилися у світ повсякденних і цікавих речей та розкрили таємниці парасольки.
🔹Із світом рідкого золота нас познайомили учні 2-Г класу та розповіли про цілющі властивості меду.
🔹Здобувачі освіти 2-Д класу працювали над проєктом "Сортуй сміття - рятуй планету" та поділилися порадами щодо сортуванню сміття та переробки вторсировини.
🔹Учні продемонстрували знання та вміння, яких набули під час роботи над проєктом. Колектив 2-Є розкрив секрети скисання молока, його корисні властивості для нашого організму та належні умови зберігання.
Усі учасники Фестивалю-захисту наукових проєктів отримали неоціненний досвід щодо збереження довкілля🌏




🔹1 травня був надзвичайно цікавий день для дзобувачів освіти 3 класів, адже саме вони захищали науково-дослідницькі проєкти, над якими працювали досить тривалий час.
🔹В основі проєктів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, розвивати критичне мислення.
🔹Ми сьогодні побачили актуальність проєктів: уміння дітей досліджувати, аналізувати, інтегрувати, працювати у групах. Виконувати дослідницький пошук для розв’язування поставлених задач.
Усі класи впоралися з поставленою задачею. Діти отримали задоволення та досвід від виступу, а глядачі мали можливість подивитися на складні речі очима дітей.


середа, 1 травня 2024 р.

🔹Наука розпочинається з малого: з цікавого уроку, із першої знахідки, із прочитаної книжки, а також з пошукового досліду, проведеного разом із однокласниками.
🔹30 квітня здобувачі 4 класів мали надзвичайну можливість продемонструвати результат дослідницьких проєктів, беручи участь у фестивалі-захисті пошуково-дослідницьких проєктів із інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
🔹Учні дізналися цікаву інформацію про 💰 гроші 💴 разом із колективом 4-В; поринули у світ мікробів🦠 із дослідниками 4-Є класу, а учні 4-Г розповіли про секрети приготування надзвичайно смачного печиво🥮👨‍🍳👩🏻‍🍳🍪;
колектив 4-Б класу розкрив таємниці космосу🌏.Здобувачі освіти 4-А розповіли про час⏰🕰️⌚️та дослідили, як раціонально потрібно його використовувати,
а колектив 4-Д ознайомив присутніх із великодніми секретами 🐣.
🔹Учні поринули у світ науки, дослідів та відкриттів.