Сторінки

Сторінки

неділя, 23 квітня 2023 р.

 

📍
21 квітня 2023 року у Фестивалі пошуково-дослідницьких проєктів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» брали участь учні 4-х класів.
📍
Інтелектівці з 4-А стали шукачами скарбів та дослідили корисні копалини не лише Вінниччини, але й усієї України.
Діти поділені були по групах та отримали завдання, щоб більше дізнатися інформації з обраної теми. Учні та учениці у креативній формі презентували власні дослідження та напрацювання!
📍
Оскільки діти 4-Б класу дуже люблять читати книги і є справжніми патріотами України, то і назву проєкт вони вибрали «Відомі українці». Завданням проєкту було згадати славні імена тих, хто створював Україну, боровся за її майбутнє, хто зробив значний внесок у розвиток світової науки й культури, чиї долі так чи інакше переплітаються з ненькою Україною й, головне, «запалити» уми й душі учнівської громади гарячими ідеями й закликами видатних історичних діячів, які випередили свій час. У пошуках інформації діти знайшли у Вінниці 23 бібліотеки, користувались інтернетом, заглянули у Вікіпедію, ходили на екскурсії до музеїв, провели опитування серед однолітків і всю інформацію виклали в презентації. Безумовно, про всіх видатних особистостей розповісти не встигли, але ознайомили присутніх з «ТОП 30 ВІДОМИХ УКРАЇНЦІВ, ЩО ЗМІНИЛИ СВІТ».
📍
Учні 4-В класу працювали над темою проєкту «Що іде, не рухаючись з місця». Дітки досліджували історію виникнення годинника, провели опитування, спостерігали за проростанням квасолі та проводили досліди з сонячним, водяним та вогняним годинником. На завершення, учні 4-В класу захистили проєкт провівши гру «Мікрофон». Проєкт пізнавальний та захоплюючий.
📍
Учні та учениці 4-Г класу більше дізналися про солодощі. Побували у дієтолога з метою дізнатися більше інформації про шкідливість надмірного вживання солодощів та позитивний вплив на настрій від цукерок. Створили власну книгу рецептів, намалювали макарони та зробили власноруч на майстер-класі смачні кейк-попси.
📍
Тема проєкту 4-Д класу "Цікавий світ шкільних наук". Здобувачі освіти працювали у трьох групах досліджуючи таке питання: Що таке крохмаль, йод, хімічні реакції? Проводивши пошуково-дослідницьку роботу, здобувачі освіти знайомилися із предметом хімія, проводили досліди, відвідували екскурсії, познайомилися із вчителем хімії, яка продемонструвала хімічні реакції, практично обробляли рани із медсестрою ліцею, розвивали творчі здібності, виготовляли лепбуки, формували здоров'язбережувальну компетенцію.
📍
Учні 4-Є говорили про користь лимона та поживні властивості цього золотого фрукта.
Усі здобувачі освіти отримали не лише задоволення від пророблених проєктів, але зуміли зацікавити інших опановувати ще незвіданий світ!








Немає коментарів:

Дописати коментар