Плідним та насиченим видався канікулярний тиждень для учителів початкових класів.
📚24.10.2023 р. відбулася зустріч учителів початкових класів та асистентів учителів із Поплавською Оксаною Василівною, фахівцем із діагностики та корекції дислексії та дисграфії.
Педагоги поповнили знання із даного питання, більше дізналися про дітей, у яких може бути виявлено дислексію/дисграфію. По завершенню тренінгу вчителі отримали буклети "37 загальних ознак дислексії", у яких описано про дислексію - “ХВОРОБУ ГЕНІЇВ”: ЩО ВАРТО ЗНАТИ.
📚25.10.2023 р. відбулося засідання методичнго коворкінгу вчителів початкових класів, під час якого підведено підсумки роботи першої чверті та окреслено цілі на подальший розвиток та удосконалення співпраці усіх учасників освітнього процесу.
Підведено підсумки моніторингових досліджень з української мови та математики серед учнів 3-4 класів, опрацьовано результати та спроєктовано перспективи подальшого розвитку.
Протягом засідання усі учителі працювали у динамічних мобільних групах, що дало можливість спробувати відчути себе у ролі учнів, перевіряючи свої навички критично та вдумливо читати текст із розумінням, а також, працюючи у групах та в парах, виконувати завдання. Більше поглибили знання перевірки зошитів та із формулюванням оцінювальних суджень, які прописані у Наказі МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”, а також створювали власні судження на основі запропонованих зразків дитячих робіт. Цікавою та повчальною була розповідь Тетяни Василівни Лучицької щодо методик роботи на уроках української мови, під час якої кожен вчитель зміг узагальнити та проаналізувати свою роботу.
Олена Олегівна Дзюбанчук поділилась досвідом роботи із технологіями "Щоденні 5" та "Щоденні 3", підібравши цікаві завдання для паралелей 1-4 класів. Усі дізнались щось нове, що можна впроваджувати у свою роботу.
Козіцька Марина Петрівна наголосила на важливості використання у навчальному процесі прийомів самооцінювання і взаємооцінювання для заохочення, мотивації, розвитку впевненості учнів у своїх силах, що є підґрунтям успішного навчання, підвищення відповідальності за навчальний результат.
Усі учасники зуміли поповнити 🧳 знань!