26.11.2024 р для здобувачів освіти 4-Д класу було проведено показовий урок Мрищук А.М. ЯДС на тему: «Чарівні перетворення. Дихальна система. Небезпека поруч». Під час заняття діти ознайомились із органами дихальної системи та їхніми основними функціями. Учитель використовувала прийоми STEAM-освіти, діяльнісний підхід: учні досліджували, який шлях проходить повітря в організмі, що відбувається з організмом під час вдиху та видиху, як фізичні навантаження впливають на частоту дихання. На уроці діти розвивали ключові компетентності та soft skills.
Показові уроки учителів 3 класів
Багатим на творчі знахідки видався день середи для вчителів та дітей 3-іх класів Вінницького ліцею №6 🏫, адже було проведено інтегровані заняття з математики за темою «Чарівне перетворення. Розв'язування життєвих ситуацій із застосуванням математичних дій».
Ромась Людмила Валентинівна протягом заняття розповіла учням 3-Г класу багато цікавих фактів про вінницького мамонта Вінні. Діти пригадали екскурсію до Вінницького краєзнавчого музею, яка відбулася напередодні. Здобувачі освіти розв'язували задачі, вирази різного ступеня складності, складали паліндроми, перетворювали іменовані числа.
Басюк Анастасія Миколаївна із учнями 3-Є під час заняття зуміли помандрувати літаком та познайомитися з цікавими фактами Івано-Франківської області. Здобувачі освіти вміло працювали з іменованими числами, будували вежі з цеглинок Lego та показали злагоджену роботу в групах.
Козіцька Марина Петрівна для здобувачів освіти 3-В класу провела інтегрований урок математики з елементами подорожі до Карпат, який вирізнявся сучасним підходом до навчання та використанням міжпредметних зв'язків. Діти мали змогу розшифрувати назву мальовничого краю (Карпати) через геометричні фігури, опанувати навички роботи з Google Maps. Завдання освітнього ресурсу «Розумники. Smart. Kids» сприяли формуванню цифрової компетентності учнів. Використання фразеологізмів для самооцінювання на підсумковому етапі додало йому творчого характеру.
Анжела Михайлівна Коновал провела навчальне заняття з математики в 3-Б класі на тему "Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини. Задачі на спільну роботу" відповідав критеріям НПП "Інтелект України". Тема патріотизму була наскрізною, учителю вдалося у цікавій формі, виконуючи математичні завдання, захопити дітей історичним минулим українського народу, адже повага до героїв сьогодення – це ще одина важлива складова патріотизму.
Протягом показових занять діти встановлювали взаємозв’язки між арифметичними діями, перетворювали одні одиниці величин в інші та порівнювали їх, використовували різні стратегії розв’язування проблемних ситуацій.
Педагоги під час занять продемонстрували сучасні інтерактивні підходи до
навчання, де математика презентується не як абстрактна наука, а як інструмент
пізнання світу. Уроки
були поліфункціональними,
цікавими,
пізнавальними та насиченими.
19 листопада для здобувачів освіти 2 класів КЗ «Вінницький ліцей №6» було проведено показові уроки з української мови на тему: «Виразне читання, слухання тексту. Стратегії вдумливого читання. Питальні, розповідні, спонукальні речення. Форма слова, робота з орфографічним словником». Відповідно до теми місяця «Територія», діти вивчали простір та мандрували світом.
Григорчук Тетяна Вікторівна під час показового уроку навчала дітей вдумливо читати текст та будувати різні речення за метою висловлювання. Діти, подорожуючи літаком до Єгипту, розгадували анаграми, створювали речення, спостерігали за фонетичними явищами мовного потоку, вираховували площу єгипетських пірамід, а також насолоджувалися мандрівкою.
Галина Іванівна Краєва провела урок у форматі цікавої пригоди з використанням ШІ (штучного інтелекту) та програмного забезпечення «Розумники. Smart. Kids». Другокласники виконували різні завдання, які підготувала Мавка. Здобувачі освіти підбирали синоніми до слова Батьківщина та працювали з текстом «Лісові балакуни»
Павлишена Наталія Анатоліївна здійснила подорож рідною Вінницею разом із учнями 2-Д класу, опрацювали кордони нашої країни. Виконуючи різноманітні завдання, зуміли «завітати» до музею-садиби Пирогова, познайомилися із водонапірною баштою Артинова, а також зуміли побувати в садибі М.М.Коцюбинського.
Кобринська Алла Петрівна провела урок української мови у формі знайомства з Равликом, який звернувся з прохання про допомогу до учнів/учениць 2-Є класу. Здобувачі освіти відпрацьовували навички виразного читання казки Г. Малик «Чому Равлик ховається». Під час роботи над текстом ознайомилися із онлайн словниками, QR-кодами, хмаринкою слів, цеглинками Lego. Із задоволенням діти досліджували цікаві факти про равликів під час роботи над деформованими реченнями.
Діти активно працювали під час проведення навчальних занять, співпрацювали між собою, розширювали горизонти від вулиці до планети, подорожували автобусом, літаком, трамваєм, купуючи квиток із запропонованих купюр. Активно використовували "Щоденні 5", розгадували ребуси та загадки, працювали з цеглинками Lego. Другокласники створювали асоціативні кущі до слова Батьківщина, робили звуко-буквений аналіз, працювали із тлумачним словником, готували цікаві повідомлення про визначні місця та видатних людей.
Надзвичайно цікавим був сьогодні день у Вінницькому ліцеї №6 – День відкритих дверей для батьків здобувачів освіти 4 класів. Усі запрошені мали можливість зазирнути у світ навчання дітей Учителі 4 класів: Павловська О.А., Любченко О.Д., Грабік С.Г., Корнійчук Н.А., Дзюбанчук О.О. продемонстрували навчальні заняття для дорогих гостей.
Учні 4 – В класу разом із своїм наставником Світланаою Георгіївною Грабік аналізували оповідання «Осіння гра» М.Сингаївського. Діти із задоволенням працювали в групах, проводили мовні дослідження, встановлювали зв’язок слів у реченні, знайомилися з біографією письменника. Вправно будували речення, зважаючи на мету висловлювання.З Дзюбанчук О.О. діти аналізували авторську казку «Фарбований лис» (за Іваном Франком), працювали з QR – кодом, вели пошукову діяльність, досліджуючи життєвий та творчий шлях генія, взаємодіяли усно, письмово, удосконалювали мовлення, прогнозували орієнтовний зміст тексту, розповідали, про що йдеться у ньому, ставили запитання різної спрямованості, знаходили в оповіданні відповіді на запитання, описували свої емоції, аналізували стан головного героя. На уроці були застосовані такі прийоми, як: «Дерево припущень», «Асоціативний кущ», «Читацьке коло», «Три «Чому?», діаграма Венна, карта суджень, читання з розумінням «Я, текст, світ».
З Любченко О.Д. крилатики, адже клас працює за науковим проєктом А.Д.Цимбалару «Світ чекає крилатих», у процесі виконання завдань виявляли розуміння, що таке мінерали, які утворюються в надрах землі. Пояснювали, що продукти бувають тваринного і рослинного походження, практично шукали склад, термін придатності та умови зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. Юні дослідники зробили надважливий висновок разом із батьками – наскільки важливо звертати увагу на написи на упакуваннях продуктів харчування.
Інтелектівці разом із Павловською О. А. формували вміння користуватися географічними картами та іншими картографічними джерелами інформації, з’ясовували значення різних видів карт і способи зображення поверхні Землі. Діти продемонстрували знання із предмету та здійснювали усні обрахунки із помічницею. Поглибити знання із предмету вдалося усім присутнім.
“Розумники” разом із Корнійчук Н.А. зводили дім. Учні знайомились із етапами будівництва майбутнього помешкання, креслили план, рахували, скільки потрібно різних матеріалів для зведення будівлі, коштів, з яких корисних копалин виготовлені ці матеріали. Дізналися назви будівельних професій. Дійшли висновку: щоб побудувати хату, потрібно правильно розрахувати всі етапи, кількість матеріалів та коштів. І тоді мрія про свій дім обов’язково здійсниться!
Усі здобувачі освіти 4 класів були вправними учасниками уроку. Батьки побачили багато прийомів роботи, які у невимушеній формі спонукають дітей до здобуття знань. Кожен учитель продемонстрував майстерність у викладанні матеріалу, а батьки стали свідками цього пізнавального дійства.
Немає коментарів:
Дописати коментар