вівторок, 26 березня 2024 р.

 📍«Ну що б, здавалося, слова...

Слова та голос — більш нічого.

А серце б’ється — ожива,

Як їх почує!..»

🔹У Всесвітній  день поезії здобувачі 1-4 класів познайомилися  із поетами-земляками та випробували свою майстерність у виконанні творів на шкільному конкурсі читців поезії «Літературна Вінниччина».

🔹Зеленим раєм, перлиною Поділля називають споконвіку Вінниччину. На щедрій подільській землі народилися відомі письменники Євген Гуцало, Ганна Чубач, Світлана Травнева, Біленька Ліна, Чернілевський Станіслав, Григорій Усач, Наталія Карпенко, Неля Клунська,  Михайло Стельмах, Григорій Усач, Василь Стус, Герасименко Олена, Галина Фурса, Анатолій Гарматюк, Валентина Слободиська, М. Коцюбинський,  Андрій М’ястківський, Бурбело Олександра, Горлей Володимир, Тамара Артем’єва.

🔹Діти декламували вірші, вкладаючи у зміст свої емоції та почуття, намагаючись передати зміст твору  так, як те планував автор. 

Вболівальники конкурсу повторили наголошення слів, повправлялися в римуванні вірша «Вова» та за зразком вірша-емоджі передали любов до Батьківщини.

🔹Усі учасники конкурсу отримали грамоти не лише від членів журі, але й від бібліотекарів, які за підсумками конкурсу «Найкращий читач» визначили найактивніших бібліоманів 6 ліцею.





Резульати конкурсу:

Конкурс читців

місце

Клас

Прізвище ім'я учня/учениці

Назва вірша

Автор

1-А

Бабенко Святослав

"Мамо, стало холодно "

Євген Гуцало

І

1-А

Філоненко Мілана

"Соняшник "

Тамара Артемʼєва

І

1-Б

Сидоренко Аріана

"Мій дім- це мій край на ім'я Україна"

Наталя Карпенко

І

1-Б

Швець Андрій

Справжній друг

Наталя Карпенко

І

1-В

Дворжак Катерина

Чарівники

Євген Гуцало

І

1-В

Пономарьов Нікіта

Тільки хвилі і небо блакитне

Михайло Стельмах

ІІ

1-Г

Федулова Аріна

Я люблю у лузі квіти

Ганна Чубач

І

1-Г

Король Костянтин

Я БЕРУ СВОЄ ВІДЕРЦЕ

Ганна Чубач

І

1-Д

Луценко Дар'я

Черепаха - аха-аха

Ганна Чубач

ІІ

1-Д

Миколасюк Кіра

Ласий Кіт Івашко

Ганна Чубач

І

1-Є

Цесарук Айлін

Кожушок

Євген Гуцало

ІІ

1-Б

Мельник Рената

"Равлики"

Ганна Чубач

І

1-Є

Дехтяр Богдана

Грибний дощик

Григорій Усач

ІІ

2-А

Сус Назар

"Рипливі братики"

Григорій Усач

ІІ

2-А

Коса Крістіна

"Хвалько"

Ганна Чубач

ІІ

2-Б

Підвисоцький Михайло

"Заєць і рак"

Михайло Стельмах

ІІ

2-Б

Бевзенко Роман

"Ми - непереможні"

Валентина Слободиська

ІІ

2-В

Круглікова Анна

"Ласий кіт Івашко"

Ганна Чубач

ІІ

2-В

Грищенко Аріна

"Українська краса"

Олена Герасименко

І

2-Г

Ліфанов Михайло

"Веде за руку мати сина"

Сергій Вдовиченко

І

2-Г

Лещук Анастасія

"Як я люблю ці квіти"

Галина Фурса

ІІ

2-Д

Унковська Кароліна

"Різні оцінки"

Анатолій Гарматюк

І

2-Д

Богуш Соломія

"Б'ється серце, як пташа німе"

Василь Стус

І

2-Є

Побірський Олег

"Я люблю у лузі квіти"

Ганна Чубач

І

2-Є

Яценко Єва

"Равлики"

Ганна Чубач

ІІ

3-А

Никитюк Олександра

"Молитва за дітей"

Ганна Чубач

І

3-А

Корнійчук Ангеліна

"Квітни, Віннице моя!"

Надія Клунська

І

3-Б

Киричук Матвій

"Забула внучка в баби черевики"

Станіслав Чернілевський

ІІІ

3-Б

Ластівка Андрій

"Берегиня"

Світлана Травнева

І

3-В

Панчак Єва

"Сонценята"

Григорій Усач

ІІ

3-В

Левченко Софія

"Чарівники"

Євген Гуцало

І

3-Г

Ревуженко Катерина

Запрошення до мандрівки

Григорій Усач

І

3-Г

Данилевич Настя

Мрія по колу

Григорій Усач

ІІ

3-Д

Кулібабчук Поліна

"Біла чапля"

Ганна Чубач

ІІ

3-Д

Волкова Антоніна

"Я люблю у лузі кіти"

Ганна Чубач

ІІІ

3-Д

Патичишин Данило

"Моя Україна забула сміятись"

Василь Стус

І

3-Є

Тищенко Софія

" Моя країна - Україна"

Ганна Чубач

ІІ

3-Є

Кирпун Кирил

" Бережімо Україну"

Ліна Біленька

ІІІ

4-А

Стояльникова Альона

Синя скриня

Євген Гуцало

І

4-А

Бескупська Віра

Чарівники

Євген Гуцало

ІІ

4-Б

Тронц Єва

Вечір

Михайло Коцюбинський

І

4-Б

Громова Ілона

Мрія по колу

Григорій Усач

І

4-В

Нікеєнко Богдан

"Запрошення до мандрівки"

Григорій Усач

ІІІ

4-В

Зубар Вероніка

"Моя Україна забула сміятись"

Василь Стус

ІІ

4-Г

Валевич Єлизавета

"Буслові імена"

Андрій М'ястківський

І

4-Г

Кононенко Ірина

"А по лісі ходить страх"

Андрій М'ястківський

І

4-Д

Галак Данило

Теплота Родинного інтиму

Станіслав Чернілевський

ІІІ

4-Д

Клочко Кіра

Я лиш струна на арфі України

Олександра Бурбело

ІІІ

4-Є

Липов'як Мирослава

На святий вечір

Горлей Володимир

І

4-Є

Мельник Єлізавета

Березень

Михайло Стельмах

ІІ

 


Немає коментарів:

Дописати коментар